21 Ekim 2013 Pazartesi

Koop - Koop Island Blues


Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Island Blues 
Ada Hüzünleri 

Hello my love 
Merhaba aşkım, 
It's getting cold on this island 
Bu ada gittikçe soğuyor 
I'm sad alone 
Yalnızken üzgünüm, 
I'm so sad on my own 
Kendi başıma çok üzgünüm, 
The truth is 
Gerçek şu ki, 
We were much too young 
İkimizde çok gençtik, 
Now I'm looking for you 
Şimdi seni arıyorum, 
Or anyone like you 
Ya da senin gibi birini, 

We said goodbye 
Hoşçakal dedik 
With the smile on our faces 
Yüzümüzdeki gülümseme ile, 
Now you're alone 
Şimdi sen yalnızsın,

You're so sad on your own 
Sen de kendi başına çok üzgünsün 
The truth is 
Gerçek şu ki, 
We run out of time 
Biz zamanı kaçırdık, 
Now you're looking for me 
Şimdi sen beni arıyorsun 
Or anyone like me 
Ya da bana benim gibi birini, 

Na na na na… 

Hello my love 
Merhaba aşkım, 
It's getting cold on this island 
Bu ada gittikçe soğuyor 
I'm sad alone 
Yalnızken üzgünüm, 
I'm so sad on my own 
Kendi başıma çok üzgünüm, 
The truth is 
Gerçek şu ki, 
We were much too young 
İkimizde çok gençtik, 
Now I'm looking for you 
Şimdi seni arıyorum, 
Or anyone like you 
Ya da senin gibi birini

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder