8 Ekim 2013 Salı

Toni Braxton - Un-Break My Heart




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Don`t leave me in all this pain
beni bu kadar acının içinde bırakma
Don`t leave me out in the rain
beni dışarda yağmurda bırakma
Come back and bring back my smile
geri dön ve gülümseyişimi bana geri getir
Come and take these tears away
gel ve bu gözyaşlarını al götür
I need your arms to hold me now
kollarının beni sarmasına ihtiyacım var
The nights are so unkind
geceler o kadar zalim ki
Bring back those nights when I held you beside me
yanıbaşımdaki sana sarıldığım o geceleri bana geri getir

Un-break my heart
kalbimi birleştir
Say you`ll love me again
beni seveceğini söyle
Un-do this hurt you caused
sebep olduğun bu acıları yok et
When you walked out the door
kapıdan dışarı yürüdüğünde
And walked outta my life
ve hayatımdan çıktığında ki
Un-cry these tears
bu gözyaşlarını geri al
I cried so many nights
çoğu gece ağladım
Un-break my heart, my heart
kalbimi birleştir , kalbimi 

Take back that sad word good-bye
hüzün sözcüğü elvedayı geri al
Bring back the joy to my life
hayatıma neşeyi geri getir
Don`t leave me here with these tears
bu gözyaşlarıyla beni burada bırakma
Come and kiss this pain away
gel ve öp bu acılar gitsin
I can`t forget the day you left
beni terkettiğin günü unutamıyorum
Time is so unkind
zaman o kadar zalim ki
And life is so cruel without you here beside me
ve yanıbaşımda sen olmadan hayat o kadar acımasız ki

Un-break my heart
kalbimi birleştir
Say you`ll love me again
beni seveceğini söyle
Un-do this hurt you caused
sebep olduğun bu acıları yok et
When you walked out the door
kapıdan dışarı yürüdüğünde
And walked outta my life
ve hayatımdan çıktığında ki
Un-cry these tears
bu gözyaşlarını geri al
I cried so many nights
çoğu gece ağladım
Un-break my heart, my heart
kalbimi birleştir , kalbimi 

Ohh, oh

Don`t leave me in all this pain
beni bu kadar acının içinde bırakma
Don`t leave me out in the rain
beni dışarda yağmurda bırakma
Bring back the nights when I held you beside me
yanıbaşımda sana sarıldığım geceleri geri getir

Un-break my heart
kalbimi birleştir
Say you`ll love me again
beni seveceğini söyle
Un-do this hurt you caused
sebep olduğun bu acıları yok et
When you walked out the door
kapıdan dışarı yürüdüğünde
And walked outta my life
ve hayatımdan çıktığında ki
Un-cry these tears
bu gözyaşlarını geri al
I cried so many nights
çoğu gece ağladım
Un-break my heart, my heart
kalbimi birleştir , kalbimi 

Un-break my
birleştir benim
Un-break my heart, oh baby
kalbimi birleştir, oh bebek
Come back and say you love me
geri gel ve aşkını söyle bana
Un-break my heart
kalbim birleştir
Sweet darlin`
tatlı sevgilim
Without you I just can`t go on
sensiz devam edemeyeceğim
Can`t go on
devam edemeyeceğim

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder