2 Ekim 2013 Çarşamba

MFÖ - Mazeretim Var Asabiyim Ben




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Gülmüyor yüzüm, hayat zor oldu 
Güller susuz kurudu soldu 
Tövbe ettim gene bozuldu 
Yüreğim yanar 
Mazeretim var asabiyim ben 

Eskidim belki gönül yoruldu 
Aşık oldum soru soruldu 
Affet beni kırdım istemeden 
Yüreğim yanar 
Mazeretim var asabiyim ben

Boş laf bunlar hepsi bahane 
Halim ne kötü ne şahane 
Nedir bu böyle aynı hikaye 
Suç kimde, neden böyle 

Üzdün yeter üstüme varma 
Soru sorma biliyorsun mazeretim var 
Boş konuşma görüyorsun asabiyim ben 
Mazeretim var asabiyim ben

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder