8 Ekim 2013 Salı

Hüsnü Arkan - Önce Sen Sonra Sen




 Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bir deli rüzgâr eser, akşam vakti, denizlerden 
Alır başını gider, uzayan sularda, bir tekne 
Şimdi ben nasılım, şimdi ben nerdeyim, şimdi ben 

Al bir bulut gelir yavaştan, çöker gözlerime 
En güzel şarkılar bitti, en eski ve en 
Uzun yalnızlıkların ortasında ucuz bir gece
Tâ içimde işleyen bir rüya gibi, 
Önce sen sonra sen, önce sen... 

Yine mavi deniz, yine korkulu düş, sevmek yine 
Oralarda bir yerde, büyür karanlığım, alabildiğine 

Al git mavilerini al git, ben bu denizi batıracağım 
Ama yok, sularım aydınlanır belki dur gitme! 

Arınırdım, ışırdım, bana bir şarkı söylesen 
Önce sen sonra sen, önce sen...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder