1 Eylül 2013 Pazar

Pinhani - Ya Sen Olmasaydın





          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Gel bu gece bana gel
Uyumadım hiç döndüm bütün gece sağa sola
Gör, uykunda beni gör,
Rüyanda sarıldım sana ve kokladım
Buram buram saçını okşadım

Son seferinde bana
Bıraktığın resimlere baka baka
Hep ağladım
Sen düşünme beni hiç
Önemli olan sadece kavuşmamız
Ne yapardım Ya Sen Olmasaydın

Hiç bilmez bu şehir
Hiç anlamaz bu şehir
Hiç görmedi seni
Hiç görmedi bizi birlikte
Çok uzun bir zamanı geride bıraktık
Ama kimi zaman da ayrıyız
Bu kez daha da uzun sürecek
Ayrı ayrı geçen o her günü
İlerde her an hatırlayacağız
Hiç bilmez bu şehir
Hiç anlamaz bu şehir
Hiç görmedi seni
Hiç görmedi bizi birlikte

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder