30 Temmuz 2013 Salı

The Civil Wars - Falling




Live/Canlı:


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Haven't you seen me sleep walking 
Beni uykumda yürürken görmedin 
Cause I've been holding your hand 
Çünkü senin elini tutardım 
Haven't you noticed me drifting 
Benim sürüklenişimin farkında değildin 
Oh, let me tell you I am 
Ah, sana beni anlatmama izin ver 

Tell me it's nothing 
Bana bunun hiçbir şey olduğunu söyle 
Try to convince me 
Beni ikna etmeyi dene 
That I'm not drowning 
Boğulmadığıma 
Oh, let me tell you I am 
Ah, sana beni anlatmama izin ver 

Please, please tell me you know 
Lütfen, lütfen bana bildiğini söyle
I've got to let you go 
Gitmene izin vermek zorundayım 
I can't help falling 
Yardım edemem düşüşüne 
Out of love with you 
Aşkının seninle 

Why I am feeling so guilty 
Neden böyle suçlu hissediyorum 
Why I am holding my breath 
Neden nefesimi tutuyorum 
Worry about everyone but me 
Benden başka herkes için endişelen 
I just keep losing myself 
Ben sadece kendimi kaybetmekle meşgulüm 

Tell me it's nothing 
Bana bunun hiçbir şey olduğunu söyle 
Try to convince me 
Beni ikna etmeyi dene
That I'm not drowning 
Boğulmadığıma 
Oh let me tell you I am 
Ah, sana beni anlatmama izin ver 

Please, please tell me you know 
Lütfen, lütfen bana bildiğini söyle
I've got to let you go 
Gitmene izin vermek zorundayım
I can't help falling 
Yardım edemem düşüşüne 
Out of love with you 
Aşkının seninle 

Oh, won't you read my mind 
Ah, benim zihnimi okuyamayacaksın
Don't you make me like you 
Beni senin gibi yapma 
I hear 
Duyarım
Please, please tell me you know 
Lütfen, lütfen bana bildiğini söyle
I've got to let you go 
Gitmene izin vermek zorundayım
I can't help falling 
Yardım edemem düşüşüne 
Out of love with you
Aşkının seninle


                                  Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder