29 Temmuz 2013 Pazartesi

Christina Perri - Tragedy




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

If you could envision 
Eğer düşünebiliyorsan 
The meaning of a tragedy oooh 
Trajedinin anlamını. Oh 
You might be surprised to hear it's you and me 
Belki şaşırırsın sen ve ben olduğumuzu duyduğunda 
When it comes down to it 
Yıkıldığımız zaman 
You never made the most of it oooh 
Hiç çabalamazdın Oh 
So I cried, cried, cried 
Ağladım, ağladım, ağladım 
And now, say goodbye 
Ve şimdi, hoşçakal de 
And I won't be made a fool of. 
Aptal olmayacağım 
Don't call this love 
Buna aşk deme 

When did you decide 
Ne zaman karar verdin, 
I didn't have enough to buy? 
Almak için yeterli olmadığıma? 
Forgive and forget you a thousand times 
Bağışladım ve unuttum yüzlerce kez
For the fire and the sleepless nights
 Yanmak için ve uykusuz geceler için 

And I won't be made a fool of 
Aptal olmayacağım
Don't call this love 
Buna aşk deme 
I don't call this love 
Ben buna aşk demiyorum 
La la la la la la love 
La la la la la aşk 
Why did you feel the need to prove that everybody else was right? 
Neden diğerlerinin doğru olduğunu kanıtlamaya çalıştın? 
No I won't fight 
Hayır ben kavga etmeyeceğim. 

Oh you're my tragedy tragedy 
Oh sen benim trajedimsin trajedi 
Oh you're my Tragedy, 
Oh sen benim trajedimsin 
Oh this is ohhh no no no 
Oh bu oh hayır hayır hayır.

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder