30 Temmuz 2013 Salı

Halil Sezai - Yok

Yok by Halil Sezai on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Çocuk gibiyim şimdi,
Aklımda annemin nasihatleri.
İyi arkadaşlar buluyorum kendime, 

Artık ağlamak yok
Düşünce kalkıp siliyorum izlerim geçiyor
Terli terli rakı içmiyorum artık

Bakmıyorum kimsenin gözlerine iri iri
Konuşmuyorum ağzım doluyken

Kimseyle konuşmuyorum sevgilim
Çünkü ağzımda hep sana söylemek istediğim o iki kelime
Giderken bana bıraktığım tek bir gözyaşı
Giderken sana bıraktığım dizleri kanayan

Kocaman bir çocuk, dedim ya, ağlamak yok
Beni bırakma 

Henüz anlatamadığım bir hikayem var sana. 
Seni sordum, sayıkladım, seni aradım. 
Henüz söyleyemediğim bir şeyler var sana. 
Sakladığım, savaştığım, anlatamadığım. 

Bana anlatmayın, beni ağlatmayın
Henüz içimde bütün şarkılarım
Bana anlatmayın, beni ağlatmayın
Beni bırak


                                  Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder