23 Temmuz 2013 Salı

Asaf Avidan - Reckoning Song (One Day)


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

No more tears, my heart is dry
Daha fazla gözyaşı yok, kalbim kurudu
I don't laugh and I don't cry
Gülmüyorum ve ağlamıyorum
I don't think about you all the time
Sürekli seni düşünmüyorum
But when I do – I wonder why
Ama düşündüğüm zamanlarda neden düşünüyorum diye merak ediyorum.

You have to go out of my door
Kapımdan çıkmak zorundaydın
And leave just like you did before
Ve daha önce de yaptığın gibi terk etmek zorundaydın
I know I said that I was sure
Biliyorum, emin olduğumu söylemiştim
But rich men can't imagine poor.
Ama zengin olan fakirin halini bilemez.

One day baby, we'll be old
Bir gün bebeğim, yaşlanacağız
Oh baby, we'll be old
Ah bebeğim, yaşlanacağız
And think of all the stories that we could have told
Ve anlatabileceğimiz hikayeleri bir düşün

Little me and little you
Küçük ben ve küçük sen
Kept doing all the things they do
Onların yaptığı şeyleri yapıyorduk
They never really think it through
Hiçbir zaman bunu etraflıca düşünmediler
Like I can never think you're true
Senin doğru olduğunu hiçbir zaman düşünemediğim gibi

Here I go again – the blame
İşte yine gidiyorum, suçlama
The guilt, the pain, the hurt, the shame
Suçluluk, acı, acı ve utanç
The founding fathers of our plane
Uçağımızın "founding fathers"ları*
That's stuck in heavy clouds of rain.
Ağır yağmur bulutları arasında sıkışıp kaldılar.

One day baby, we'll be old
Bir gün bebeğim, yaşlanacağız
Oh baby, we'll be old
Ah bebeğim, yaşlanacağız
And think of all the stories that we could have told
Ve anlatabileceğimiz hikayeleri bir düşün

*bkz. The Founding Fathers of United States


                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder