18 Temmuz 2013 Perşembe

Lucia - Silence

Silence by Lucia on Grooveshark


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Stop me 

Durdur beni 
Say you wanna stop me 

Beni durdurmak istediğini söyle 
Say you wanna stop me now! 

Beni şu an durdurmak istediğini söyle 
But I'm leaving 

Ama ben terk ediyorum 
Yes I'm gonna leave you 

Evet su an seni terk edicem 
Yes I'm gonna leave your life 

Evet senin hayatından çıkacağım 
If it's just 'sorry

Eğer bu sadece ‘'özür'se 
I don't want your sorry 
İstemiyorum senin özrünü 
I don't want your sorry now
Şu an senin özrünü istemiyorum

Is too late, you know 
Çok geç biliyorsun 
Is too late, you know 
Çok geç biliyorsun
Wasted time!
Vakit kaybı
Say 
Söyle,
Do you wanna play for love? 

Aşk için oynamak istiyor musun?
Do you wanna play for love? 

Aşk için oynamak istiyor musun?
Say, 
Söyle,
Do you wanna play for love? 

Aşk için oynamak istiyor musun?
Do you wanna play for love? 

Aşk için oynamak istiyor musun?
Your silence 

Sessizliğin
Your silence 

Sessizliğin
Your silence...aaaah 

Sessizliğin aaaah
Silence 

Sessizlik
Your silence 

Sessizliğin
Your silence 

Sessizliğin
Wake me…

Uyandir beni

Say you wanna wake me 
Beni uyandırmak istediğini söyle 
Say you wanna wake my life 
Hayatımı uyandırmak istediğini söyle 
But I know you 

Ama biliyorum 
Yes I wanna know you 

Evet seni tanımak istiyorum 
Yes I wanna know your life 

Evet hayatını bilmek istiyorum 
If is just teasing 

Eğer bu sadece alay etmekse 
I will be your teaser 

Alaycın olacağım 
I will be your teaser now
Alaycın olaca
ğım şimd
Is too late, you know 
Çok geç biliyorsun 
Is too late you know 

Çok geç biliyorsun 
Wasted time 
Vakit kaybı
                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder