29 Temmuz 2013 Pazartesi

Sibel Alaş - Adam

adam by sibel alaş on Grooveshark



          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et 

Şarkı Sözü:

Sevipte söyleyemediğim şarkılar var 
Bir dizesini asla hatırlayamadığım şiirler 
Keşke,keşke o ben olsaydım dediğim hikaye kadınları 
Düşlerim var... 
Uyandığımda yalnızca başını hatırladığım, 
Ve asla sonuna kadar görmeyi beceremediğim 
Bir adam var düşümde,tam dokunacakken uyandırıldığım 
Bir adam,sonumuzun ne olacağını hiç öğrenemediğim 
Düşümde bir adam var,benim mi bilemediğim 
Bir adam var diyorum,düşünüp düşümden ayrı kaldığım... 

Durup da söyleyemediğin adımsa 
Gizli kapaklı 
Sevda türküleri tuttursam da ben 
Telli duvaklı, yanıma 
Korlar mı adam seni? 
Koparıp acıtmazlar mı beni? 
Nafile yanar elim dudağım 
Seni bana yar ederler mi? 
Yanıma korlar mı adam seni? 
Koparıp acıtmazlar mı beni?
Nafile yanar elim dudağım 
Seni bana yar ederler mi? 

Durup da söyleyemediğin adımsa 
Gizli kapaklı 
Sevda türküleri tuttursam da ben 
Telli duvaklı,yanıma 
Korlar mı adam seni? 
Koparıp acıtmazlar mı beni? 
Nafile yanar elim dudağım 
Seni bana yar ederler mi? 
Yanıma korlar mı adam seni? 
Koparıp acıtmazlar mı beni? 
Nafile yanar elim dudağım 
Seni bana yar ederler mi? 

Yağmur bulutu unutursa 
Dalında çiçeği kurutursa 
Yar benden utanırsa 
Düşündüm düşümden ayrı kaldım

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder