23 Temmuz 2013 Salı

İnci Çayırlı - Kıskanıyorum


          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Sen gideli derdimle yapyalnız yaşıyorum

Nerdesin, kimlesin diye kıskanıyorum
Kara kara kara gözler

Ona buna bakıyor mu
O incecik beli şimdi
Başka biri sarıyor mu

Pırıl pırıl pırıl saçlar

Yine dalgalanıyor mu
Yumuk yumuk güzel eller
Başka bir el tanıyor mu

Kıskanıyorum
Kıskanıyorum
Derdime dalıp ben yanıyorum

Kara kara kara gözler
Ona buna bakıyor mu
O incecik beli şimdi
Başka biri sarıyor mu

Pırıl pırıl pırıl saçlar
Yine dalgalanıyor mu
Yumuk yumuk güzel eller
Başka bir el sarıyor mu

Aşk acısı kalbimi kor gibi yakacak mı
Gözyaşım böyle durmadan akacak mı

Kara kara kara gözler
Ona buna bakıyor mu
O incecik beli şimdi
Başka biri sarıyor mu

Pırıl pırıl pırıl saçlar
Yine dalgalanıyor mu
Yumuk yumuk güzel eller
Başka bir el tanıyor mu

Kıskanıyorum
Kıskanıyorum
Derdime dalıp ben yanıyorum

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder