19 Temmuz 2013 Cuma

Michael Bublé - Feeling Good



Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Birds flying high
Kuşlar yüksekten uçuyorlar
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla
Sun in the sky
Güneş gökyüzünde
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla
Reeds driftin' on by
Sazlar sürükleniyor
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla

It's a new dawn
Bu yeni bir şafak
It's a new day
Yeni bir gün
It's a new life
Yeni bir hayat
For me
Benim için
And I'm feeling good
Ve iyi hissediyorum 

And I'm feeling good 
Ve iyi hissediyorum

Fish in the sea
Denizde balık
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla
River running free
Nehir özgürce akıyor
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla
Blossom on the tree
Ağaçta çiçek
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla 

It's a new dawn
Bu yeni bir şafak
It's a new day
Yeni bir gün
It's a new life
Yeni bir hayat
For me
Benim için
And I'm feeling good
Ve iyi hissediyorum

Dragonfly out in the sun you know what I mean, don't you know
Güneşte yusufçuklar ne kastettiğimi biliyorsun, değil mi
Butterflies all havin' fun you know what I mean
Kelebekler hep eğleniyor ne kastettiğimi biliyorsun
Sleep in peace when the day is done thats what I mean
Gün bittiğinde huzurla uyumak, bu kastettiğim
And this old world is a new world
Ve bu eski dünya şimdi yeni bir dünya
And a bold world
Ve cesur bir dünya
For me
Benim için

Stars when you shine
Sen parlarken yıldızlar
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla
Scent of the pine
Çamların kokusu
You know how I feel
Nasıl hissettiğimi anla
Ohhh freedom is mine
Evet özgürlük benimdir
And I know how I feel
Ve nasıl hissettiğimi biliyorum 

It's a new dawn
Bu yeni bir şafak
It's a new day
Yeni bir gün
It's a new life
Yeni bir hayat 

It's a new dawn 
Bu yeni bir şafak 
It's a new day 
Yeni bir gün 
It's a new life 
Yeni bir hayat 

It's a new dawn 
Bu yeni bir şafak 
It's a new day 
Yeni bir gün 
It's a new life 
Yeni bir hayat 
For me 
Benim için 

And I'm feeling good
Ve iyi hissediyorum
I'm feeling good 
İyi hissediyorum
I'm feeling so good 
Çok iyi hissediyorum
I'm feeling so good 
Çok iyi hissediyorum
                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder