11 Temmuz 2013 Perşembe

Erdoğan Şimşek - Ah Sevdiğim Yar Sevdiğim


Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Sevdiğime haber saldım
Yollarını gözlüyorum
Turnalardan önce gelsin
Hasretinden ölüyorum

Nere gitsem nere baksam
Hep karşımda hayal kursam
Aklım firar ederim yar
Eğer seni unutursam
Aklım firar ederim yar
Sen de beni unutursan

Ah sevdiğim yar sevdiğim
Ah almadan gel sevdiğim
Gözlerine esir oldum
Yalnız bana bak sevdiğim

Bu hasretlik nasıl şeymiş
yokluğun bağrımı delmiş
Eline eller değmiş
ben bu dertten ölüyorum

Nere gitsem nere baksam
Hep karşımda hayal kursam
Aklım firar ederim yar
Eğer seni unutursam
Aklım firar ederim yar
Sen de beni unutursan

Ah sevdiğim yar sevdiğim
Ah almadan gel sevdiğim
Gözlerine esir oldum
Yalnız bana bak sevdiğim

                                  Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder