20 Temmuz 2013 Cumartesi

One Ok Rock - Liar

Liar by ONE OK ROCK on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

What do you want from me? Just let me breathe a little
What do you want to see? Me ni mieru mono?
What do you want to believe? Still nothing can be settled
Hold on to your words you say It's no good


Benden ne istiyorsun? Sadece biraz nefes almama izin ver.
Ne görmek istiyorsun? Karşında neyi görüyorsun?
Neye inanmak istiyorsun?
Hala hiç bir şey çözülebilmiş değil
Sakinleş,kelimelerin, "Bu iyi değil" diyorsun


Nani mo motome soshite nani wo ukeireru?
Futatsu ni hitotsu!! boku ni wa mada sore ga I don't know
Tonari de warau kimi wa


İsteklerin ne? Buradan nasıl çıkmayı düşünüyorsun?
Biri yada öteki! Hala anlayamıyorum. Bunların hepsi ne? Bilmiyorum
Arkamdan gülüyorsun bana


Hey liar, hey liar
What do you think of living without me?
Hey liar, hey liar
Nani ga uso de dore ga shinjitsu


Hey yalancı! Hey yalancı!
Bensiz yaşamayı nasıl düşünürsün?
Hey yalancı! Hey yalancı!
Yalanlarını bilmiyorum, doğru olan ne?


Must be a dream I see maru de déjà vu no you
Trying so hard to know inside of you
Staring your eyes to feel kono omoi ga todoku you ni to
Negau kedo risou to wa urahara so cold
Tonari de hohoemu kimi…


Gördüğüm şey bir rüya olmalı, tekrardan dejavu yaşamak gibi
Seni anlamaya çalışmak çok zor, göz alıcı bakışını hissediyorum
Seninle tekrardan buluşmak istiyorum, ama bu umutsuz bir rüya, çok soğuk
Arkamdasın, bana gülümsüyorsun


Hey liar, hey liar
Are mo kore mo uso ja mou
I'm tired, so tired
What do you think of living without me?


Hey yalancı, hey yalancı!
Bu da, o da her şey yalan
Yoruldum, çok yoruldum
Bensiz yaşamayı nasıl düşünürsün?


There is nothing left to bleed
My heart can't take this any more

Geriye akıtacak kan kalmadı
Kalbim buna daha fazla dayanamaz


Hey liar, hey liar
What do you think of living without me?
Nee liar, oh yeah liar

Todomaru koto wa muimi?

Hey yalancı, hey yalancı
Bensiz yaşamayı nasıl düşünürsün?
Hey yalancı! Evet yalancı!
Burada kalmak için hiç bir nedenin kaldı mı?

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder