29 Temmuz 2013 Pazartesi

Volkan Konak - Bir Dost Bulamadım Gün Akşam Oldu

Bir Dost Bulamadım Gün Akşam Oldu by Volkan Konak on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Seyyah oldum şu alemi gezerim 
Bir dost bulamadım, gün akşam oldu 
Kendi efkarımca okur yazarım 
Bir dost bulamadım, gün akşam oldu 
Gün akşam oldu, gün akşam oldu 

Bozuk şu dünyanın düzeni bozuk 
Tükendi taneler kalmadı azık
Yazık şu geçen ömrüme yazık 
Bir dost bulamadım, gün akşam oldu 
Gün akşam oldu, gün akşam oldu 

İki elim kalkmaz oldu dizimden 
Ah ettikçe yaşlar gelir gözümden 
Kusurumu bu gördüm kendi özümden 
Bir dost bulamadım, gün akşam oldu 
Gün akşam oldu, gün akşam oldu 
Kusurumu gördüm kendi özümden 
Bir dost bulamadım, gün akşam oldu 
Gün akşam oldu, gün akşam oldu

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder