3 Kasım 2013 Pazar

Tom Odell - Another Love


Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

I wanna take you somewhere so you know I care 
But it's so cold and I don't know where 
I brought you daffodils in a pretty string 
But they won't flower like they did last spring 

Seni bir yere götürmek istiyorum yani biliyorsun seni umursuyorum 
Ama çok soğuk ve neresi bilmiyorum 
Güzel bir bukette nergis getirdim sana 
Ama onlar geçen bahardaki gibi çiçek açmayacaklar 

And I wanna kiss you, make you feel alright 
I'm just so tired to share my nights 
I wanna cry and I wanna love 
But all my tears have been used up 

Seni öpmek , iyi hissettirmek istiyorum 
Sadece gecelerimi paylaşmak için çok yorgunum 
Ağlamak istiyorum ve sevmek istiyorum 
Ama bütün göz yaşlarim tükendi. 

On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 
On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 
On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 

And if somebody hurts you, I wanna fight 
But my hands been broken, one too many times 
So I'll use my voice, I'll be so f*cking rude 
Words they always win, but I know I'll lose 

Ve eğer birisi incitirse seni kavga etmek isterim 
ama ellerim kırıldı bir çok kez 
yani sesimi kullanıcam kahrolası kaba olucam 
Kelimeler onlar her zaman kazanır, ama biliyorum ben kaybedeceğim. 

And I'd sing a song, that'd be just ours
But I sang 'em all to another heart 
And I wanna cry I wanna learn to love 
But all my tears have been used up 

Bir şarkı söylemek istiyorum sadece bizim olan 
Ama hepsini başka bir kalbe söyledim 
Ağlamak istiyorum , aşık olmak istiyorum 
Ama bütün göz yaşlarım tükendi. 

On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 
On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 
On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 

I wanna sing a song, that'd be just ours 
But I sang 'em all to another heart 
And I wanna cry, I wanna fall in love 
But all my tears have been used up 

Bir şarkı söylemek istiyorum sadece bizim olan 
Ama hepsini başka bir kalbe söyledim 
Ağlamak istiyorum , aşık olmak istiyorum 
Ama bütün göz yaşlarım tükendi. 

On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 
On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi. 
On another love, another love 
All my tears have been used up 
Başka bir aşkta başka bir aşkta 
Bütün göz yaşlarım tükendi.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder