3 Kasım 2013 Pazar

Yüksek Sadakat - Aklımın İplerini Saldım






Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Irmaklar Denizlerde, 
Denizler Sahillerde Durdular. 
Arayanlar Hiç Bir Yerde , 
İnananlar Dualarda Buldular. 

Kim Bilir Sen, 
Benim Halimde. 
Sakinliğimde Ne Buldun.. 
Bense Yoruldum, 
Kendi Kendime Sokuldum. 
Uyuya Kaldım, 
Aklımın İplerini Saldım. 
O Giderken, 
Bir An Durup Peşinden Baktım. 
Ne dersin? 
Umarım Beni Affedersin.. 
Ne Dersin? 
Belkide Terkedip Gidersin,
Gider Misin? 
off 

Irmaklar Denizlerde, 
Denizler Sahillerde Durdular. 
Arayanlar Hiç Bir Yerde , 
İnananlar Dualarda Buldular. 

Kim Bilir Sen, 
Benim Halimde. 
Sakinliğimde Ne Buldun.. 
Bense Yoruldum, 
Kendi Kendime Sokuldum. 
Uyuya Kaldım, 
Aklımın İplerini Saldım. 
O Giderken, 
Bir An Durup Peşinden Baktım. 
Ne dersin? 
Umarım Beni Affedersin.. 
Ne Dersin? 
Belkide Terkedip Gidersin, 
Gider Misin? 
oof 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder