27 Kasım 2013 Çarşamba

Skin - Faithfulness




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Faithfulness 
Bağlılık 

Distracts me from my ever changing 
Beni değişimimden saptırıyor 

Tastefulness 
Lezzetlilik 

My mouth upon the richest tongues 
Ağzım en zengin dillerin üzerinde 

I run for this 
Bunun için koşuyorum 

Static at the same time by it all 
Aynı zaman durağanım, hepsinin yanında 

Common sense 
Ortak görüş 

Can slap me in the face 
Yüzüme bir tokat atabilir 

And yet I calm decent 
Ve yine de sakinliğimi korurum 

Embarrassed by your obvious Indifference 
Senin aşikar ilgisizliğinden utanıyorum 

Disgusted at the same time by it all 
Aynı zamanda hepsinden iğreniyorum 

Watching as my ego breaks your fall 
Egom düşüşünü durduruken izliyorum 

Don't you know that I've 
Bilmiyor musun ben

Been running from you heart 
Kalbinden kaçıyordum 

And I feel like you've been running too 
Ve öyle hissediyorum ki sen de kaçıyordun 

Don't you know that I've 
Bilmiyor musun ben 

Been lying from the start 
Baştan beri yalan söylüyordum 

And I feel like you've been lying too. 
Ve öyle hissediyorum ki sen de yalan söylüyordun

Leave you now 
Terkediyorum seni şimdi 

Can't convince myself 
Kendimi ikna edemiyorum 

That you're the one somehow 
Senin bir şekilde 'o' olduğuna 

To free me from this smile 
Beni bu gülümsemeden azad edecek olan 

I call my loneliness 
Yalnızlığımı çağırıyorum 

Stuck inside this need to feel complete 
Bunun içinde sıkıştım, eksiksiz hissetmem gerek 

Now I've left you standing on your feet 
Şimdi seni ayaklarının üzerinde durur halde bıraktım 

 Don't you know that I've 
Bilmiyor musun ben

Been running from you heart 
Kalbinden kaçıyordum 

And I feel like you've been running too 
Ve öyle hissediyorum ki sen de kaçıyordun 

Don't you know that I've 
Bilmiyor musun ben 

Been lying from the start 
Baştan beri yalan söylüyordum 

And I feel like you've been lying too. 
Ve öyle hissediyorum ki sen de yalan söylüyordun

Faithfulness is just a little rule, We break 
Bağlılık tıpkı bozduğumuz bir kural gibi 

Still pretending lust was just a fool we faked, we made 
Hala şehvet kandırdığımız ama gerçekleştirdiğimiz bir aptalmış gibi davranıyoruz 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder