3 Kasım 2013 Pazar

The XX - Infinity


Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

After all the time 
Onca zamandan sonra 

After you 
Senden sonra 

Had you seen me with someone new 
Yeni biriyle gördün mü beni? 

Hanging so high for your return 
(yeni birilerini) Çok yukarılara kaldırdım, dönersin diye.. 

But the stillness is a burn 
Ama bu durgunluk beni kızdırıyor. 

Had I seen it in your eyes 
Onu gözlerinde gördüm mü? 

There'd have been no try after try 
Tekrar tekrar denemek yoktu. 

Your leaving had no goodbye 
Ayrılışın, hoşçakal demedendi. 

Had I just seen one in your eyes 
Sadece tek birşey gördüm mü gözlerinde? 

I can't give it up 
Ondan vazgeçemem, 

To someone elses touch 
başkalarının dokunuşları için.. 

Because I care too much 
Çünkü çok fazla önemsiyorum. 
[x2] 
  
Could you tell 
Anlatabilir miydin 

I was left lost and lonely 
bırakılmış, kaybolmuş ve yalnız olduğumu? 

Could you tell 
Anlatabilir miydin 

Things ain't worked out my way 
eşyaların yolumda işe yaramadığını? 

Wish the best for you 
Dilerim herşeyin en iyisi senin olur. 

Wish the best for me 
Dilerim herşeyin en iyisi benim olur. 

Wished for infinity 
Sonsuzluk için diledim, 

If that ain't me 
eğer iyi olan beni bulmazsa.. 

Give it up 
Vazgeç! 
I can't give it up 
Ondan vazgeçemem. 
[x2] 

I can't give it up 
Ondan vazgeçemem, 

To someone elses touch 
başkalarının dokunuşları için.. 

Because I care too much 
Çünkü çok önemsiyorum. 
[x2] 

Give it up 
Vazgeç! 
I can't give it up 
Ondan vazgeçemem. 
[x8]

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder