1 Kasım 2013 Cuma

The Alan Parsons Project - Old And Wise


Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

As far as my eyes can see, there are shadows approaching me 
- Gözlerimin görebildiği kadar, bana yaklaşan gölgeler var 
And to those I left behind I wanted you to know 
- Ve arkamda bıraktıklarıma, bilmenizi isterim ki 
You've always shared my deepest thoughts 
- Her zaman benim en derin düşüncelerimi paylaştınız 
You follow where I go 
- Nereye gidersem beni takip edeceksiniz 

And oh when I'm old and wise 
- Ve oh ben yaşlı ve bilgili olduğumda 
Bitter words mean little to me 
- Acı kelimeler benim için önemsiz olacak 
Autumn Winds will blow right through me 
- Sonbahar rüzgarları tam içimden esecek 
And someday in the mist of time 
- Ve bir gün zamanın buğusunda 
When they asked me if I knew you 
- Bana seni tanıyıp tanımadığımı sorduklarında 
I'd smile and say you were a friend of mine 
- Gülümseyip dostum olduğunu söylerim 
And the sadness would be lifted from my eyes 
- Ve hüzün gözlerimden uçup gider 
Oh when I'm old and wise 
- Oh yaşlı ve bilgili olduğumda

As far as my Eyes can see 
- Gözlerimin gördüğü kadarıyla 
There are shadows surrounding me 
- Etrafımı saran gölgeler var 
And to those I leave behind I want you all to know 
- Ve ardımda bıraktıklarıma, bilmenizi istiyorum ki 
You've always Shared my darkest hours 
- En üzüntülü zamanlarımı paylaştınız 
I'll miss you when I go 
- Gittiğimde sizleri özleyeceğim 

And oh, when I'm old and wise 
- Ve oh, yaşlı ve bilgili olduğumda 
Heavy words that tossed and blew me 
- Beni havaya fırlatan ve kahreden ağır sözler 
Like Autumn winds that will blow right through me 
- Aynı sonbahar rüzgarlarının benden esip gidecekleri gibi esecekler 
And someday in the mist of time 
- Ve bir gün zamanın sisinde 
When they ask you if you knew me 
- Sana beni tanıyıp tanımadığını sorduklarında 
Remember that you were a friend of mine 
- Benim bir dostun olduğunu hatırla 
As the final curtain falls before my eyes 
- Final perdesi gözlerimin önüne düşerken 
Oh when I'm Old and wise 
- Oh yaşlı ve bilgili olduğumda 

As far as my eyes can see 
- Gözlerimin görebildiği kadar

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder