25 Kasım 2013 Pazartesi

Umay Umay - Hareket Vakti






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

İz karası gibiyim o temiz ellerinde 
Dil yarası gibiyim o masum sözlerinde 
Kal deme hiç bunu benden isteme 
Sus bu gece bana aşktan sakın hiç bahsetme 
Dur bu gece bana dokunma beni delirtme 
Sana boşuna ümit vermek istemem 
Çağıran bir şeyler var hep beni uzak şehirlerdern 
Bana ait birşeyler var o sert gülüşlerde 
Sen yine olduğun gibi kal benim için sakın değişme

Giderim bugün ha yarın hareket vakti gelince 
Sen yine olduğun gibi kal misafirim bu şehirde 
Bir el sallarsın yeter hareket vakti gelince 
Mum gibiyim senin ışılş ışıl gözlerinde 
Kum gibiyim uçsuz bucaksız çöllerinde 
Kış gibiyim yakan yaz güneşinde 
Hırsız gibiyim kadehteki o ruj izlerinde 
Dil gibiyim yanağındaki o beninde 
Kal deme hiç bunu benden isteme

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder