1 Kasım 2013 Cuma

Doğa - Bana Özel




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

içimdeki karanlık dışardakine benzemez
benim doğrularım seninkinle bir değil
aşk bir bütün, bütünü ayıramazsın
yaşanmış yaşanmıştır, bir suçlu arayamazsın

gittiğin yerde kal
gittiğin yer güzel
ben senin yalnız ağacın
hasretin bana özel

gittiğin yerde kal
gittiğin yer güzel
ben seni böyle severim
hasretin bana özel

içimde boş oda yok, herkesin yeri belli
giderken unutma, anahtarını al iyi mi
ben kapılarımı hiç, kilit vurmadım ki
ben seni kendimden, çok ayırmadım ki

gittiğin yerde kal
gittiğin yer güzel
ben senin yalnız ağacın
hasretin bana özel

gittiğin yerde kal
gittiğin yer güzel
ben seni böyle severim
hasretin bana özel

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder