25 Kasım 2013 Pazartesi

Vega - Serzenişte




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Masumsun sen, masumsun sen bana göre 
Benimse kırk tilkiyle şu beynimde 
Ne işim var savaşlarda boyalarla gözlerimde 
Belki de geçmişimde biryerlerim yara aldı 
Yok belki ben öldürmüştüm yaralanmam palavraydı 
Belki hiç anlatmadım diyeceklerim yarım kaldı 
Yok inanma bir şey yoktu söyleyeceklerim yalandı... 
Zaten yalandı 

Aaaaaa....ama ben ben sahiden ben her neysem işte 
Ağladım boyam aktı her gün sana yenilişte 
Biraz sev sakinleştir sevdiğinim ben işte
Boşver sev sakinleşir sevgilim serzenişte.. serzenişte 

Masumsun sen, masumsun sen bana göre 
Sarılmak istiyorken yorgun argın bedeninle 
Ben meşgulüm savaşlarda boyalarla gözlerimle...
Belki de geçmişimde bir yerlerim yara aldı 
Yok belki ben öldürmüştüm yaralanmam palavraydı 
Belki hiç anlatmadım diyeceklerim yarım kaldı 
Yok inanma bir sey yoktu söyleyeceklerim yalandı zaten yalandı.. 

aaaaaaaaaa...ama ben ben sahiden ben her neysem işte 
Agladım boyam aktı her gün sana yenilişte 
Biraz sev sakinleştir sevdiğinim ben işte 
Boşver sev sakinleşir sevgilim serzenişte, serzenişte..

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder