11 Kasım 2013 Pazartesi

Patrick Swayze & Wendy Fraser - She's Like The Wind




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

She's like the wind, 
O rüzgar gibi 
Through my tree 
Ağacımın arasından geçen 
She rides the night 
Geceyi sürüyor 
Next to me 
Yakınıma doğru 

She leads me through moonlight 
Bana ay ışığında yol gösteriyor 
Only to burn me with the sun 
Yalnızca beni güneşle yakmak için 
She's taken my heart 
Kalbimi aldı 
She doesn't know what she's done 
Bilmiyor bunu yaptığını 

Chorus: 
To feel her breath on my face 
Nefesini yüzümde hissetmek 
Her body close to me 
Vücudunu bana yakın 
Can't look in her eyes 
Gözlerinin içine bakamıyorum 
She's out of my league 
O beni aşıyor 
Just a fool to believe 
Sadece bir aptalım inanan 
I have anything she needs 
Onun ihtiyacı olan herşeye sahip olduğuma 
She's like the wind 
O rüzgar gibi 

I look in the mirror 
Aynaya bakıyorum 
And all I see 
Ve tüm gördüğüm 
Is a young old man 
Genç bir yaşlı adam 
With only a dream 
Sadece bir hayal ile 
Am I just fooling myself 
Kendimi mi kandırıyorum 
That she'll stop the pain? 
Onun acıyı dindireceğini sanarak? 
Living without her 
Onsuz yaşasam 
I'd go insane 
Delirirdim 

Chorus: 
To feel her breath on my face 
Nefesini yüzümde hissetmek 
Her body close to me 
Vücudunu bana yakın 
Can't look in her eyes 
Gözlerinin içine bakamıyorum 
She's out of my league

O beni aşıyor 
Just a fool to believe 
Sadece bir aptalım inanan 
I have anything she needs 
Onun ihtiyacı olan herşeye sahip olduğuma 
She's like the wind 
O rüzgar gibi 

Chorus: 
Feel your breath on my face 
Nefesini yüzümde hissetmek 
Your body close to me 
Vücudunu bana yakın 
Can't look in your eyes 
Gözlerine bakamıyorum 
You're out of my league 
Sen beni aşıyorsun 

Just a fool to believe 
İnanmak için sadece bir aptalım 
(Just a fool to believe)*{GIRL} 
(İnanmak için sadece bir aptalım)*(KIZ) 
She's like the wind 
O rüzgar gibi 

(Just a fool to believe) 
(İnanmak için sadece bir aptalım) 
Just a fool to believe 
İnanmak için sadece bir aptalım 
(She's like the wind) 
(O rüzgar gibi) 

(Just a fool to believe) 
(İnanmak için sadece bir aptalım) 
Just a fool to believe 
İnanmak için sadece bir aptalım 
(She's like the wind) 
(O rüzgar gibi) 

(Just a fool to believe) 
(İnanmak için sadece bir aptalım) 
Just a fool to believe 
İnanmak için sadece bir aptalım 
(She's like the wind) 
(O rüzgar gibi) 

Just a fool, 
Sadece bir aptal 
She's like the wind 
O rüzgar gibi 

She's like the wind 
O rüzgar gibi 
Just a fool, 
Sadece bir aptal 
She's like the wind 
O rüzgar gibi 
Just a fool. 
Sadece bir aptal

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder