1 Kasım 2013 Cuma

Yüksek Sadakat - Kafile






Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bendeki bu ateş sönmeden 
Mevsim yazdan hazana dönmeden 
Gözlerine uykular inmeden 
Göğsüne yatır beni düşlere götür beni.. 

Aşk bu cana bedenden hak ise 
Can ne cami çeker ne kilise 
Ten sönmeden bitmez bu hadise 
Beni yanlış anlama şikayetim yok ama 
Ben aşkı böyle bildim gel merhem ol yarama 

Ben hem kalp hem bedenim 
Nefestir ruhum benim 
Aşk şarabı içerim 
Tez gelse de ecelim 

Ben hem kalp hem bedenim 
Ateşten ruhum benim
Aşk şarabı içelim 
Kendimizden geçelim 

Bir ömür böyle geçmez ah ile 
Ağlasan da gülsen de nafile 
Sen dursan da yürür bu kafile 
Beni yanlış anlama şikayetim yok ama 
Ben aşkı böyle bildim gel merhem ol yarama 

Ben hem kalp hem bedenim 
Nefestir ruhum benim 
Aşk şarabı içerim 
Tez gelse de ecelim 

Ben hem kalp hem bedenim 
Ateşten ruhum benim 
Aşk şarabı içelim 
Kendimizden geçelim

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder