12 Kasım 2013 Salı

Cüneyt Ergün - Taşıdığım Kadar Varsın






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Taşıdığım kadar varsın 
Taşıdığın kadarım 
İklimler sana benzer 
Üşüdükçe ben yağmura 
Tüm yollar sana benzer 
Yürüdükçe ben adımlara 

Yine de en derinde aşk 
Yine de ellerinde aşk 
Yine de bende bir telaş 
Göremezsin 

İstediğim kadar varsın 
İstediğin kadarım 
Yasaklar bana benzer 
Çiğnedikçe sen takunyalara
Çocuklar bana benzer 
Oyalandıkça sen oyunlara 

Yine de en derinde aşk 
Yine de ellerinde aşk 
Yine de bende bir telaş 
Göremezsin 

Vicdanlar sana benzer kullanılmazsa 
ben mapuslara 
Takvimler bana benzer yırtıldıkça 
sen asırlara 
Dalgalar sana benzer komik oldukça 
ben yosunlara 
Suretler bana benzer karalandıkça 
sen karalara 

Yine de en derinde aşk 
Yine de ellerinde aşk 
Yine de bende bir telaş 
Göremezsin

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder