26 Kasım 2013 Salı

Dehan - Yağmurlar Altında




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Bir bahar ansızın terkettin gittin 
Arkandan çok ağladım maviye boyandım 
Hoşçakal demeden çekip gidince sen 
Hayat zindan oldu sarı güller soldu 
Bitti artık rüya geri dönmem asla 
Yıkamazsın beni sen yalanlarınla 

Yağmurlar altında ıslanıp ağlayan 
Bir zamanlar sana herşeyden çok inanan 
Bir çocuk vardıya o artık ben değilim 
Sen görmeyeli canım inanki çok değiştim 

Her bahar yağmurlar bir masal anlattır bana 
Rüzgarlar sessizce ve han 
Bir varmış bir yokmuş 
Güneş gece doğmuş 
Ay buna ağlarken 
Yıldızlar sarhoşmuş 
Her masalın mutlu bir sonu olur ya 
Ben kurtuldum senden şükürler tanrıma 

Yağmurlar altında ıslanıp ağlayan 
Bir zamanlar sana herşeyden çok inanan 
Bir çocuk vardı ya o artık ben değilim 
Sen görmeyeli canım inanki çok değiştim

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder