15 Aralık 2013 Pazar

Oi Va Voi - Ladino Song

Ladino Song by Oi Va Voi on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

yo me enamoré de un aire 
ben bir havaya aşık oldum 
de un aire de una mujer 
bir kadının havasına 
una mujer muy hermosa 
çok güzel bir kadının havasına 
linda de mi corazón 
kalbimin güzeline 
yo me enamoré de un aire 
ben bir havaya aşık oldum 
linda de mi corazón 
kalbimin güzeline 

yo me enamoré de noche 
ben gece aşık oldum 
en luna ella me engaño 
beni ay ışığında kandırdı 
si esto era de día 
bu gündüz olmuş olsaydı 
yo no daba amor 
aşık olmazdım 
yo me enamoré de noche 
ben gece aşık oldum 
yo no daba amor 
aşık olmazdım 

si otra vez me enamoro 
bir daha aşık olursam 
de un aire de una mujer 
bir kadının havasına 
de una mujer muy hermosa 
güzel bir kadının havasına 
linda de mi corazón
kalbimin guzeline 
si otra vez me enamoro 
bir daha aşık olursam 
sea de día con sol 
güneşli bir gunde olsun!! 

if i fall in love 
bir daha aşık olursam 
sun above me love 
güneşli bir gunde olsun!! 
it won't be by moonlight 
Ay ışığında olmasın 
won't be by moonlight 
Ay ışığında olmasın 
moonlight, moonlight 
ay ışığı, ay ışığı 

oh if i get to you 
eğer sana gelirsem 
all i'm wanted to 
bütün istediğim 
it won't be by moonlight 
ay ışığında olmasın 
won't be by moonlight 
ay ışığında olmasın 
moonlight, moonlight 

won't be by moonlight 
ay ışığında olmasın 
moonlight, moonlight 
ay ışığı, ay ışığı 
won't be by moonlight 
ay ışığında olmasın 
moonlight, moonlight 
ay ışığı, ay ışığı

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder