10 Aralık 2013 Salı

Zeki Müren - Gitmek Mi Zor Kalmak Mı Zor

Gitmek mi Zor? Kalmak mý Zor? by ZEKÝ MÜREN on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Sormamışsın hiç kimseden
Pek üzgünmüşsün giderken
Arayıp durmuşsun beni
Kimseye belli etmeden

Gitmek mi zor kalmak mı zor
O sabâhı gel bana sor
O sabâhı sen bana sor

Bilmiyorum sanma niçin
Kızmışsındır için için
Neler neler demişsindir
Sana gelmediğim için

Gitmek mi zor kalmak mı zor
O sabâhı gel bana sor
O sabâhı sen bana sor

Dilin ne isterse desin
En acı sözler söylesin
İstiyorum ki sen beni
Ağlıyorken görmeyesin

Gitmek mi zor kalmak mı zor
O sabâhı gel bana sor
O sabâhı sen bana sor

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

1 yorum: