22 Aralık 2013 Pazar

Zakkum - Kabadayı

Kabadayı by Zakkum on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Hele şu büyük bir bitsin.
Gider vururum kapısına.
Ölmedik başkasını sevsin.
Görmüşler ya kolkola.

Neymiş O'na yetmezmişim,
Güzel bir söz etmezmişim.
Çiçeklerle gelmezmişim,
Ben adam etmezmişim.
Başka dünyadan gelmişim,
Yol yorgan bilmezmişim.
Neden mutlu etmezmişim,
Ben nasıl erkekmişim.
Hep ben niye gidecekmişim?
Çağırın gelsin karşıma!
İmkan yok başkasını sevsin.

Neymiş O na yetmezmişim,
Güzel bir söz etmezmişim.
Çiçeklerle gelmezmişim,
Ben adam etmezmişim.
Başka dünyadan gelmişim,
Yol yorgan bilmezmişim.
Neden mutlu etmezmişim,
Ben nasıl erkekmişim.

Her gece aynı hikaye,
Yıllardır aynı terane
Kimdir bu kız nerede yaşar?
Bizi de ettin divane.

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder