14 Aralık 2013 Cumartesi

Yıldız Tilbe – El Adamı

El Adamı by Yıldız Tilbe on Grooveshark




Live/Canlı

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Saçlarımın boynuna geçti ipek sicim
Gömleğinin bir kolunu dar ağacı belledim
Bir ucu sen
Paslı makasın bir ucu
Bendim
Sığ yüzüne kapattığım saçlarımı
Kestim
Aynada yüzüm hazırladı
Tel tel ayrı ayrı topladı
Yalnızlığın kadınıyım
Alma beni el adamı
Gönlüm isterse gelirim
Bitmeyen aşkla sevişirim
Seyret bak uçurumdan
Dümdüzdür vadim
Ruhum isterse gezinirim
Dipsiz uçurumlarda
Aşk düzlükte yaşanıyor
Düzlük tek aşkta
Aynı değil her baharın çiçeği dalı
Ellerini hangi su yıkar ortalık malı
Böldü sabır
Çekti kopardı seni
Bittin
Sığ yüzüne kapattığın saçlarımı
Kestim

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

1 yorum:

  1. Yıldız Tilbe son albüm çok güzel. Yıldız Tilbe Proje albümü. Bu 2017 albümü. Harika olacak. Yıldız Tilbe anımsanmaması imkansız bir efsanedir. Teşekkürler, güzel paylaşımdı.

    YanıtlaSil