4 Aralık 2013 Çarşamba

Birdy - Skinny Love

Skinny Love by Birdy on Grooveshark




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Come on skinny love just last the year
Pour a little salt we were never here
Staring at the sink of blood and crushed veneer

Hadi, cılız aşkım, sadece bu yıl dayan 
Biraz tuz dök, biz hiçbir zaman burada değildik 
Lavabo dolusu kana ve ezilmiş kaplamaya gözümüzü dikmiş halde 

I tell my love to wreck it all

Cut out all the ropes and let me fall
Right in the moment this order's tall

Aşkıma her şeyi enkaza çevirmesini söylüyorum 
Bütün halatları kesip beni düşürmesini 
Tam da bunu yapmanın zor olduğu anda 

And I told you to be patient and I told you to be fine

And I told you to be balanced and I told you to be kind
And In the morning I'll be with you
But it will be a different kind
Cause I'll be holding all the tickets
And you'll be owning all the fines

Ve sana sabırlı olmanı söyledim ve sana iyi olmanı söyledim 
Ve sana dengeli olmanı söyledim ve sana nazik olmanı söyledim 
Ve sabah seninle birlikte olacağım 
Ama bu başka bir şekilde olacak 
Çünkü ben bütün ceza makbuzlarını tutacağım 
Ve bütün para cezaları da sana ait olacak 

Come on skinny love what happened here

Suckle on the hope in lite brassiere
Sullen load is full so slow on the split

Hadi, cılız aşkım, burada ne oldu 
Hafif sütyenden umudu em 
İç karartıcı yük bol, o yüzden kırıkta yavaşla 

And I told you to be patient and I told you to be fine

And I told you to be balanced and I told you to be kind
Now all your love is wasted then who the hell was I?
Cause now I'm breaking at the britches
And at the end of all your lines

Ve sana sabırlı olmanı söyledim ve sana iyi olmanı söyledim 
Ve sana dengeli olmanı söyledim ve sana nazik olmanı söyledim 
Şimdi bütün aşkın ziyan oluyor, o halde ben kimdim ki? 
Çünkü şimdi pantolonlarda sökülüyorum 
Ve senin repliklerinin sonunda 

Who will love you? who will fight?

And who will fall, far behind?

Kim seni sevecek? Kim savaşacak? 
Ve kim düşecek, çok gerilerde?

Come on skinny love

Hadi, cılız aşkım

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder