14 Aralık 2013 Cumartesi

Neslihan - Hiç Sevmedim

Neslihan / Hiç Sevmedim by Ýrem on Grooveshark






Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

hiç sevmedim kimseyi senin kadar 
yüreğim yanmadı hiç bu kadar
çok yalnızım seninle bir yarım bir yarım 
yok söylemeden olmaz ben sana aşığım aah ben sana aşığım

eğer elindeyse ne olur çal kapımı 
eğer yüreğindeysem ne olur sil gözyaşımı

sen bilmezsin alırım haberini
yollara küsmüşsün hissettin mi gittiğimi aah hissettin mi gittiğimi
buralar cehennem oldu inan bana
yanıp kavrulsam da seninle güzel Ankara aah seninle güzel Ankara

güneşimiz bu aşk yakar yüreğimizi
perde olmuş gözlerimize göremeyiz hiçbir şeyi

eğer elindeyse ne olur çal kapımı 
eğer yüreğindeysem ne olur sil gözyaşımı

Benim kara haberim senindir.. Eğer Leyla'n ölmüş derseler gelme sakın İstanbul'a bulamazsın ki beni buralarda..Bir bulut ol git Ankara'ya yağ istediğin kadar toprağıma..Ben bizim bahşede olucam.. Tam siyah kordonlu saatin yanında..O zaman istediğin kadar bağırabilirsin:'Sensiz bu dünyayı sevmiyorum,sevmiyorum,sevmiyorum!'diye..Ama şimdi neolursun gel..Leylan hayatta ve İstanbul'da..Nefes almak da zor gelecek miydi birgün bana?Tek hayalim hissettiğim şu son nefeslerimi seninle alıp vermek..Hissettiğim şu son nefesleri seninle alıp vermek..Nefeslerimi seninle alıp vermek...

Ben sana aşığım...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder