8 Aralık 2013 Pazar

Athena - Yalan

Yalan by Athena on Grooveshark




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Ansızın tarifsiz gelir ya 
O zamanlar sormaya cürettin kalmaz olanından 
Feri soluk, niyeti kayıp, dardayım 
Aşk nefrete ne yakınsın 
Kin kırdı her okşamak istediğimde seni 
Elimi gözlerimi gömdüm tebessüme 
Yalnız kendine inkarın 
Sadece senden kaçarsın 
Halin ele verir anlamazsın 

Yalan söyleme bana 
Gözlerin anlatıyor herşeyi 
Yalan söyleme bana 
Yalan söyleme bana 
Gözlerin anlatıyor herşeyi 
Zaten yoktur nedeni 

Uzak düşmüşüm kendimden, aklım fikrimden 
Çaresiz sürükleniyorum 
Bilerek peşinden 
Yalnız kendine inkarın
Sadece senden kaçarsın 
Halin ele verir anlamazsın 

Yalan söyleme bana 
Gözlerin anlatıyor herşeyi 
Yalan söyleme bana 
Yalan söyleme bana 
Gözlerin anlatıyor herşeyi 
Zaten yoktur nedeni 

Yok, halin saf değil 
Niyetin başka başka güzel 
Yok, halin saf değil 
Niyetin başka başka güzel 

Yalan söyleme bana 
Gözlerin anlatıyor herşeyi 
Yalan söyleme bana 
Yalan söyleme bana 
Gözlerin anlatıyor herşeyi

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder