2 Aralık 2013 Pazartesi

Nazan Öncel - Omzumda Ağla






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Sen kimseye benzemezsin 
kimse sen olamaz 
başka birine söylesem 
bunu anlayamaz 

derdin neyse, her neyse bilmiyorum 
bilmemekle beraber üzülüyorum 
başkalarına ağlama 
gel benim omzumda ağla 
bu ev sensiz yaşanmıyor 
odalarına girilmiyor 
şunu bilesin ki olmuyor 
uyunmuyor, gülünmüyor 
bişey ifade etmiyor 
ahhh bugüne kadarmış, buraya kadarmış 
deyipte gitme 
lüften gitme 
ikimiz için gel, hatırım için kal 
bidaha gitme 
düşünmeyebilirsin, üzülmeyedebilir 
olmayacak şey midir? olmuyor olabilir 

derdin neyse, her neyse bilmiyorum 
bilmemekle beraber üzülüyorum 
başkalarına ağlama 
gel benim omzumda ağla 
bu ev sensiz yaşanmıyor 
odalarına girilmiyor 
şunu bilesin ki olmuyor 
uyunmuyor, gülünmüyor 
bişey ifade etmiyor 
ahhh bugüne kadarmış, buraya kadarmış 
deyipte gitme 
lüften gitme 
ikimiz için gel, hatırım için kal 
bidaha gitme 

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder