19 Şubat 2014 Çarşamba

Plain White T's - Hey There Delilah




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Hey there Delilah what's it like in New York City? 
Hey Delilah, New York'ta hayat nasıl? 
I'm a thousand miles away 
Ben binlerce mil uzaktayım 
But girl, tonight you look so pretty 
Ama bu gece çok güzel görünüyorsun 
Yes you do 
Evet güzel görünüyorsun 
Times Square can't shine as bright as you, I swear it's true. 
Times Meydanı bile senin kadar ışıldayamaz, yemin ederim ki bu doğru. 

Hey there Delilah, don't you worry about the distance? 
Hey Delilah, uzaklık hakkında endişelenmiyor musun? 
I'm right there if you get lonely give this song another listen 
Yanındayım, eğer yalnız hissedersen bu şarkıyı bir kez daha dinle 
Close your eyes, listen to my voice it's my disguise 
Gözlerini kapat, sesimi dinle, işte bu benim 
I'm by your side 
Yanındayım. 

Oh it's what you do to me
Ah, işte bu bana yaptığın şey 

Hey there Delilah, 
Hey Delilah, 
I know times are getting hard 
Biliyorum zaman gittikçe zorlaşıyor 
But just believe me, girl 
Ama inan bana 
Someday I'll pay the bills with this guitar 
Bir gün tüm yaptıklarımı gitarımla ödeyeceğim 
We'll have it good 
Her şey güzel olacak 
We'll have the life we knew we would 
Hep yapacağımızı düşündüğümüz gibi hayatı yaşayacağız 
My word is good 
Bu sözler çok güzel 

Hey there Delilah 
Hey Delilah, 
I've got so much left to say 
Daha söyleyecek çok şey var 
If every simple song I wrote to you
Eğer sana yazdığım her basit şarkı şarkı 
Would take your breath away 
Nefesini kesecekse 
I'd write it all 
Her zaman yazacağım 

Oh it's what you do to me (x5)
Ah, işte bu bana yaptığın şey 

A thousand miles seems pretty far 
Binlerce mil oldukça uzak görünüyor 
But they've got planes and trains and cars 
Ama arabalar uçaklar trenler var 
I'd walk to you if I had no other way 
Başka bir yol olmasaydı da sana yürürdüm 
Our friends would all make fun of us 
Arkadaşlarımız hep bizle alay edecek 
and we'll just laugh along because we know 
Onlara sadece güleceğiz çünkü biliyoruz ki, 
That none of them have felt this way 
Hiç biri daha önce böyle hissetmemiştir 
Delilah I can promise you 
Delilah sana söz verebilirim ki 
That by the time we get through 
Bunun üstesinden geldiğimizde 
The world will never ever be the same 
Dünya asla aynı olmayacak 
And you're to blame 
Ve suçlusu sensin 

Hey there Delilah, 
Hey Delilah, 
You be good and don't you miss me 
Hep iyi ol ve beni özleme 
Two more years and you'll be done with school 
2 yıl daha ve sonra okulunu bitireceksin 
And I'll be making history like I do 
Ben de şimdi olduğu gibi yine tarih yazıyor olacağım 
You'll know it's all because of you 
Sen, hepsinin senin için olduğunu bileceksin 
We can do whatever we want to 
Ne yapmak istiyorsak yapabiliriz 
Hey there Delilah here's to you 
Hey Delilah, işte bu sana 
This ones for you 
Bu senin için 

Oh it's what you do to me 
Ah, işte bu bana yaptığın şey...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder