13 Şubat 2014 Perşembe

Aytekin - Adresin Bile Yok






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Şimdi sen uzaklarda bensiz ne halde
Şimdi sen uzaklarda bensiz ne halde

Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok
Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok

Yine bir yaz akşamı sensiz karanlıkta
Yıldızlara bakarak konuşur dururum

Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok
Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok

Şimdi ben yalnızım tek başıma çaresiz
Şimdi ben yalnızım tek başıma çaresiz
Hiç mi insaf yoktu sende bu kadar acımasız 
Düşünmedin beni hiç demek ki sevmedin

Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok
Yine bir yaz akşamı sensiz karanlıkta
Yıldızlara bakarak konuşur dururum

Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok
Kime sorarım seni adresin bile yok
Çok aradım seni haberin bile yok

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder