25 Şubat 2014 Salı

Birsen Tezer - Çal Kapımı




Akustik:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Bayat bir somun ekmeğin 
Kokusuyla boyuyorum sarıyı 
Bak bu köşede gözlerin 
Eksiltiyorum ruhumu her fırçada 

Çal, çalsana kapımı 
İster uykulu, ister uykusuz 

Bak burada beyaz ellerin 
Biraz eksik sarıyorsa belimi 
Görmemiş der geçerim
Şeffaf çizdim ben zaten kendimi 

Çal, çalsana kapımı 
İster hüzünlü, ister hüzünsüz 

Sonra bir ev boyadım sana 
Kapısı mavi, zili deniz 
İçinde yaşasak ikimiz 
Geç bunları demeden, şimdi 

Çal, çalsana kapımı 
İster huzurlu, ister huzursuz

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder