19 Şubat 2014 Çarşamba

Selda Bağcan - Denizlerin Dalgasıyım






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et 

Türkü Sözü:

Sevinmesin ey zalımlar 
Öldüğüme benim benim 
Yiğit ölmez kolay kolay 
Ben ölmedim ki ben ölmedimki 

Bakmayın suskunluğuma 
Bakmayın durgunluğuma 
Bedel verdim her kavgada 
Yenilmedim ki 
Denizlerin dalgasıyım 
Ben halkımın kavgasıyım 
Yarınların sevdasıyım 
Yenilmedim ki 

Gelir günler gelir elbet 
Gör o zaman beni beni 
Bana neyler zalım felek 
Ben ölmedim ki ben ölmedim ki 

Bakmayın suskunluğuma 
Bakmayın durgunluğuma
Bedel verdim her kavgada 
Yenilmedim ki 

Denizlerin dalgasıyım 
Ben halkımın kavgasıyım 
Yarınların sevdasıyım 
Yenilmedim ki 

Esirgemen sözümü ben, 
Çıkıp gelsede ölüm 
Geri götüremez adımlarımı, 
Be yıldıramaz beni hicbirşey… Gülüm 
Ne dikenler bıraktım ardımdan… ne Dikenler, 
Ki uçları hala kanıyor ayaklarımda 
Oysa Karanfiller ekmiştim yollara, 
AŞ ile mızrap vurup sevdalı sazıma 
Kavgamı türkülemiştim, 
Yarın bakışlı çocuklara, 
Ve semahlar dönmüŞtüm turnalar gibi, 
Pir aşkına Hak aşkına Halk aşkına 
Kim söyleye bilir ödüğümü.., kim ? 
Siz türkü gibi dağılırken dağ yollarına 
Ve toprak gibi yeşilirken memleketim , 
Kim söyleye bilir solduğumu…, kim ? 
Ben ölmedimki , ben ölmedim ki, ben ölmedim ki, 

Denizlerin dalgasıyım 
Ben halkımın kavgasıyım 
Yarınların sevdasıyım 
Yenilmedim ki

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

1 yorum: