25 Şubat 2014 Salı

Ozan - Sönmüyor Ateşimiz






Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Ya kendini bırak bana 
Ya da beni bana bırak da yaşayayım 
Bu nasıl ayrılık bir daha gelme 
Gelmede alışayım 

Ben senin yalnız kalışlarında 
Tek adresin olamam 
Ya benim ol herşeyinle 
Ya da unut herşeyimle

Yıllardır denedik olmadı 
Suç biraz sende birazda bende 
Ama uzatmayalım artık 
Sakın bir daha gelme 

Sönmüyor ateşimiz ama alev alev de yanmıyor 
Ayrılık zor ama beraberkende olmuyor 
Yazılmışsa bir kez ilahi kalemle kaderimiz 
Hiç bir kalem kaderi silip baştan yazmıyor

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder