2 Ağustos 2014 Cumartesi

Tango With Lions - In A Bar

In a Bar by Tango with Lions on Grooveshark




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

I wanna meet a friend 
bi arkadaşla tanışmak istiyorum 
In a bar tonight 
bu gece barda 
The evening is long 
akşam uzun 
So long I hardly move 
öyle uzun ki zorla hareket ediyorum 
A can in my hand 
elimde bir kutu 
A picture in my mind 
aklımda bir resim 
A voice I need to hear, 
duymam gereken bir ses 
A laugh I need to show 
görmem gereken bir gülüş var. 
We're lonely, babe 
yine yalnızız bebeğim 
In a boat, again 
bir teknede 

I need to see a friend tonight 
bu gece bi arkadaşımı görmeliyim 
Or see the people in a bar 
ya da bardaki insanları 
I wish they could not see me at all 
keşke onlar beni göremeseydi 

How I wish I could describe their pain 
keşke onların acısını tanımlayabilsem 
Or my pain 
ya da kendi acımı 

The mystic light, the choir of smoke 
mistik ışık,dumandan bir  koro 
The smell of wood, the pose, the joke 
ahşap kokusu,bir poz, şaka. 
The dirty little world inside 
bu küçük kirli dünyanın içinde 
That needs to come out 
açığa çıkması gerek 
Needs to come out 
açığa çıkmalı 
I wanna meet a friend 
bir arkadaşla tanışmak istiyorum 
In a bar tonight 
bu gece barda 
The evening is long 
akşam uzun 
If only I had that strength to see those people, 
keşke insanları görmek için biraz gücüm olsaydı 

All so lonely as me 
hepsi benim kadar yalnız. 
All so lonely, 
herkes çok yalnız 
All so lonely as me 
herkes benim kadar yalnız. 

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder