2 Ağustos 2014 Cumartesi

Candan Erçetin - Oyalama Artık

oyalama artik (extended) by Candan Erçetin on Grooveshark




Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Ve ayrıldık
Ne varsa sildik herşeyi
O kadar özgür
Bir o kadar yalnız kaldık
Başarırız zannettik
Başardıkça yarım kaldık

Ne üzülür ne sevinir ama
Oyalanır olduk
Ne üzülür ne sevinir yazık
Oyalanır olduk

Asla istemem
Oyalanmak istemem
Suçlanacaksak eğer
Biraz sen biraz ben
Avunulur mu her zaman
Hayat arsız bir işkence

Ne üzülür ne sevinir ama
Oyalanır olduk
Ne üzülür ne sevinir yazık
Oyalanır olduk

Vallahi görmedim
Mutlu bir gün görmedim
Ama sorarsan yine
Bugünden iyiydim
İnsana insan gerek evet
Geç olsa da bak öğrendim
Üzülürüz seviniriz ama (kader, hayat)
Oyalama artık
Üzülürüz seviniriz yeter (yazık)
Oyalama artık

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder