1 Ağustos 2014 Cuma

Can Bonomo - Kara

can bonomo kara by can bonomo on Grooveshark


Live/Canlı:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bana yine çattı kör talih kahırla, 
Istanbul beni temiz hatırla, 
Ayrıştım çocukluktan, bir sınırla. 
Bin tavırla, yine beni buldu. 
Zaten hep beni bulur. 

Ben karayım o kara aman da ah karam, 
Sözler hep uçup gider. 

Bir delik açtın şu kalbime kanar yaram, 
Gözlerim açık gider. 

Baban kimdi, yaşın kaç, hatırla. 
Elalem peşimizde satırla. 
Tükür bizi tükür şehir 
İçimizde çocuklarla 
Yine beni buldu. 
Zaten hep beni bulur. 
Ben karayım o kara aman da ah karam, 
Sözler hep uçup gider. 

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder