3 Nisan 2014 Perşembe

Rober Hatemo - Beyaz ve Sen




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Bu bir yasak aşk öyküsü çok da acıklı
Birazdan evleniyor yarim ondan bu acı 
Birde başımda dönüyorken bizim bu şarkı
Mutluluk hediyem şarkımda senin olsun 

Ey tanrım dayanabilir miyim buna ben
Yardım et çıkar onu al aklımdan lütfen 
Taşıyamıyabilirim düşerim birden 
Ne de güzel olmuşsundur beyazlar içinde sen

Sensizliği paylaşırım yalnız evimde
Yokmuş böyle bir acı ne yerde ne gökte 
Attın imzanı kıydın ikimizede
Çektim kendimi sen mutlu ol dünya evinde

Ey tanrım dayanabilir miyim buna ben
Yardım et çıkar onu al aklımdan lütfen
Taşıyamıyabilirim düşerim birden 
Ne de güzel olmuşsundur beyazlar içinde sen 

Şarkımızı söylüyorum sakın ağlama 
Kıyamamki sana benim olamasanda
Hani sana o ilk canım deyişim varya
Çınlasın kulağında her bu şarkı çaldığında

Sensizliği paylaşırım yalnız evimde
Yokmuş böyle bir acı ne yerde ne gökte
Attın imzanı kıydın ikimizede
Çektim kendimi sen mutlu ol dünya evinde

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder