15 Nisan 2014 Salı

Alpay - Hayalimdeki Resim






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

O anda anladım olmuyor sensiz
Bu daha ilk günü ağladım sesiz
Alışmak çok zor sensizliğe imkansız
Her yerinde sen varsın bu evin

Duyuyorum pişmanım diyor sesin
Acılar benim artık acılar
Görecekmiş gibi seni gözlerim
Tutacakmış gibi seni ellerim
Ama yoksun sen

Sen benim nefesim hayalimdeki resim
Aşkı anlatan sesimsin
Hiç batmayan güneşim bitmeyen hasretim
Hayattaki tek eşim

Ve bir şarkı usulca dökülen dudaklarımdan
Böylemi başlamıştık seninle böylemi bitecekti
Her şeyimi verdiğim o sevgilim bırakıp gidecekti
Çıkı verecekmiş gibisin çerçeveden usul usul yaklaşıp yanıma
Sarılı verecekmişsin o anda boynuma...

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder