8 Nisan 2014 Salı

Okan Bayülgen - Ağıt




          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et 

Şiir Sözü:

Oğlum; 

Sana bu mektubu bizim cehennemden yazıyorum 
Bir yaşıma daha gireceğim neredeyse 
Tabii bundan haberin yok senin 
Kronometreye erken bastığın için 
Beni hep yakışıklı hatırlayacaksın 
Bizi bırakıp gittiğin yerde 
Eski güzel günleri düşünüp hayıflanacaksın 

Ama DUR! 

Sen hatırlıyor musun beni? 
Peki sen herhangi bir şeyi hatırlıyor musun? 
Ben yirmiydim tanıştığımızda 
Sen beni en son otuzbeşimde gördün İstanbul'da 
Sonra sen Kaş'ta öldün 
O akşam aynı anda geldik Antalya'ya 
Sen beni görmedin, ben sana bakıyorken 
Ben sana öyle dikkatli baktım ki oğlum ayrılırken 
Sen iyi ki görmedin beni 

Yoksa gözgöze gelir gülerdik, eskisi gibi 

Olmadık bir yerde gülerdik ya hani? 
Öyle olurdu yine 
Gözlerimizi kaçırırdık ciddiyeti bozmamak için 
Hani sahnede olduğu gibi. 
Sen ağlarken bakamazdım sana 
Sinirimi bozardın, gülerdim 
Çünkü sen her b*ktan şikayet ederdin oğlum 
Öyle çok şikayet ederdin ki 
Sonunda sıkılır gülerdim 
Sonra sen de sıkılırdın kendinden 
Başkası gibi olmak isterdin 
Mutlu olan bir başkası gibi 
Dert etmeyen biri 
Hani, benim gibi biri 

Birşey diyeyim mi sana oğlum? 
Şimdi dönsen buralara 
Ne gidilecek bir yol 
Ne uğruna ölünecek bir kadın 
Herneyse... 
Ama kadınları çok dert ederdin sen 
Ama onlar seni severdi oğlum 
Ama sen çok ağlardın onlar için 
Sevemezdin kendini bir türlü 
Onlar seni çok sevse de 
Senin gibi olmak istemezdim o zaman 

Daha çok sevin beni! 
Daha çok gülün bana! 
Beni daha çok isteyin! 
Daha çok! 
Ama seni en çok ben... 

Birşey diyeyim mi sana oğlum? 
Şimdi dönsen buralara 
Ne gidilecek bir yol 
Ne uğruna ölünecek bir kadın 
Ne de sabaha kadar konuşarak sana vaadettiklerim 

Kandırdım seni oğlum 
Parayı dert etme diye 
Yok öyle birşey, başarısızlık diye 
İlla da başkası olmaya çalışma salak gibi 
Bir kadın için ölme diye 

Kandırdım 

Artık umrunda değil mi bunlar? 
Artık bozulmuyor musun bu işlere? 
Aşkın da bir önemi kalmadı mı yoksa? 
O kadın için ölmez misin bir daha? 
Ne var, bir kere daha ölsen? 
Değmez mi o kadın buna? 

Hani, hani değerdi? 

Çıplak ayaklarıyla yürürken mezarının üstünde 
Keyiflenmeyecek misin toprağın beş karış altında? 
Öyle de oldu zaten, vasiyet ettiğin gibi 
Çıplak ayaklı kıza 

Bıraktın değil mi oğlum? 
Bıraktın, gittin 
Peki! 
Ama ben buradayım hala 
Ben devam ediyorum 
Peki sen bakıyor musun bana oradan? 
Gülüyor musun bana? 
Sanıyor musun ben aynı şarkıyı söylüyorum? 

Beni daha çok sevin! 
Bana daha çok gülün! 
Daha da çok isteyin beni! 
Beni daha çok özleyin! 

Ama seni... 
Seni en çok ben, ben! 

Hayır ben çok değiştim oğlum 
Bir başkası değilim artık 
Vazgeçtim maymunların dünyasından 
Bıraktım alkışları, istemiyorum kahkahaları 
İstemiyorum bir aptal gibi yaşlanmak 

İşte belki de bu yüzden 
Seni en çok ben... 
En çok ben özlüyorum! 

BENİM 

ÖLÜ 

ARKADAŞIM!... 

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder