28 Mart 2014 Cuma

Tori Amos - Winter


Live/Canlı:



          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Lyrics ve Türkçe Çeviri:

Winter 
Kış 

snow can wait, i forgot my mittens 
wipe my nose, get my new boots on 
i get a little warm in my heart 
when i think of winter 
i put my hand in my father's glove 

Kar bekleyebilir,eldivenlerimi evde unutmuşum 
Burnumu silip yeni botlarımı giyiyorum 
Kışı düşününce kalbimde bir sıcaklık hissediyorum 
Ellerime babamın eldivenlerini giyiyorum... 

i run off where the drifts get deeper 
sleeping beauty trips me with a frown 
i hear a voice "you must learn to stand up 
for yourself cause i can't always be around" 

Karın en çok biriktiği yere doğru koşuyorum 
Uyuyan güzel kaşlarını çatarak beni sendeletiyor 
Bir ses duyuyorum "kendi iyiliğin için ayakta kalmayı öğrenmelisin, 
çünkü her zaman etrafında olamam" 

when you gonna make up your mind 
when you gonna love you as much as i do 
when you gonna make up your mind 
cause things are gonna change so fast 
all the white horses are still in bed 
i tell you that i always want you near 
you say that things change my dear 

Diyor ki "Ne zaman aklını başına toplayacaksın, 
ne zaman seni sevdiğim kadar kendini seveceksin?! 
Ne zaman aklını başına toplayacaksın?! 
Çünkü herşey hızla değişecek..." 
Tüm beyaz atlar hala yerlerindeler 
Sana seni her zaman yanımda isteyeceğimi söylüyorum 
"Herşey değişir canım" diyorsun... 

boys get discovered as winter melts 
flowers competing for the sun 
years go by and i'm still here waiting 
withering where some snowman was. 

Erkek çocuklar keşfetmeye hazırlanıyorlar 
Kar erirken güneş için yarışan çiçekleri 
Yıllar geçip giderken ben hala burada bekliyorum. 
Eskiden kardanadamların olduğu bir yerlerde yok oluyorum. 

mirror mirror 
where's the crystal palace 
but i only can see myself 
skating around the truth who i am 
but i know dad the ice is getting thin 
hair is grey and the fires are burning 
so many dreams on the shelf 
you say i wanted you to be proud of me 
i always wanted that myself 

Ayna ayna 
Kristal saray nerede? 
Ama tek görebildiğim kendi suretim 
Kim olduğum gerçeğinin etrafında buz patenimle kayıyorum 
Ama biliyorum baba, 
buz inceliyor 
Saçım beyazladı ve ateşler yanıyor 
Rafta bir sürü hayal var 
Demiştin ki "benimle gurur duymanı isterim" 
Bunu ben de her zaman istedim... 

when you gonna make up your mind 
when you gonna love you as much as i do 
when you gonna make up your mind 
things are gonna change so fast 
all the white horses have gone ahead 
i tell you that i'll always want you near 
you say that things change my dear.
never changed... 

"Ne zaman aklını başına toplayacaksın, 
ne zaman seni sevdiğim kadar kendini seveceksin?! 
Ne zaman aklını başına toplayacaksın?! 
Çünkü herşey hızla değişecek..." 
Tüm beyaz atlar buradan gittiler.. 
Sana seni her zaman yanımda isteyeceğimi söylüyorum 
"Herşey değişir canım diyorsun..." 
Hiçbir zaman değişmedi...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder