4 Mayıs 2014 Pazar

Multitap - Ben Anlarım




Akustik:

          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü:

Bu işte bir iş var sen doğal değilsin 
Biri girmiş aklına değişmişsin 
Sanki biraz evvel ağlamış gibisin 
Sen konuşmasan da 

Ben anlarım çünkü 
En iyi ben tanırım seni 
Ben anlarım sakladığın seninledir 
Duvarların sağlam yıkılmaz sanıyorsun 
Sen öyle zannet ben anlarım 

Anlarım ki sonbaharsın 
Şimdi boş sokakların
Titriyor duvarların 
Dokunma dersen ben anlarım 

Şimdi gözlerin kırmızı bir fonda 
Kalbin uzak yerde elin telefonda 
Yutkunuyorsun acın boğazında 
Sen konuşmasan da 

Ben anlarım çünkü 
En iyi ben tanırım seni 
Ben anlarım sakladığın seninledir 
Duvarların sağlam yıkılmaz sanıyorsun 
Sen öyle zannet ben anlarım 

Anlarım ki sonbaharsın 
Şimdi boş sokakların 
Titriyor duvarların 
Dokunma dersen ben anlarım...

                      Twitter'dan Takip Et

                     Facebook'tan Takip Et

               Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder