5 Ocak 2014 Pazar

Zuhal Olcay - Pervane

Pervane by Zuhal Olcay on Grooveshark






          Tüm Paylaşımları Twitter'dan ve Facebook'tan Takip Et

Şarkı Sözü: 

Ben bal arısı gibiydim senden önce 
Bak pervanelere döndum seni görünce 

Yana yana kül olsam her an 
Yine de senden ayrılamam 
Yoluna adadım ömrümü ben 
Sensiz olamam 
Yana yana kül olsam her an 
Yine de senden ayrılamam
Bin yıl yaşasam yine sana doyamam 

Sana gönlümü verdim nazlı güzel 
Seni almazsam gözlerim açık gider 

Bana ellerini ver 
Hayat seni sevince güzel 
Yoluna adadım ömrümü ben 
Gel kaçma güzel 

Bana ellerini ver 
Hayat seni sevince güzel 
Sana gönlümü verdim nazlı güzel...

                                 Twitter'dan Takip Et

                                Facebook'tan Takip Et

                           Anasayfaya Dön/Homepage

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder